Saeta 6 år og valpene 2 uker

Idag er verdens aller beste Saeta 6 år gammel! Hele 6 år siden mitt aller første kull så dagens lys ❤ Gratulerer med dagen, Saeta, du er alt jeg har drømt om og mer til!

Bildekavalkade er på sin plass!

Stolt, nybakt mamma

Sammen med broren Dino, ca. 2 uker gamle

9 uker

4 mnd.

9 mnd. og debuterer som junior

2 år gammel

3,5 år gammel

5,5 år gammel

Nybakt norsk champion – lite visste jeg da om at dette bare var begynnelsen

2,5 år, sammen med Villa

Sammen med Silma, Silma er her ca. 6 mnd.

Sammen med Enya, som var på besøk hos oss i noen måneder.

3,5 år gammel

Med to av sine certvinnende avkom

Kan aldri få nok Saetaskryt, men det får holde for nå 🙂

Sånn ellers har valpene rundet 2 uker idag, samtlige har fått øyne og det er absolutt mer bevegelse der nå. I helga skal de bli passet av to “tanter”, så de får nok mye moro. Over helga må de sikkert ha litt mer plass. Alle har nå fått klipt klørne igjen, og de har fått sin første ormekur. Vokser og trives gjør de også, alle vekter er lagt inn på deres respektive sider.

Ingen gode bilder uten blitz – jeg lar øynene venne seg til vanlig lys før jeg begynner med blitzen, og øynene er såpass ferske enda at jeg venter et par dager. Her er dagens eneste brukbare bilde, Satu som holder på å sovne i senga mi.

2 thoughts on “Saeta 6 år og valpene 2 uker

Leave a comment